Slideshow CK

Привітання
Дорога до району та районного центру
Курган Огуз
Найвищий скіфський курган в Причорномор'ї Україні - могила скіфського царя IV століття до н. е.
Районна державна адміністрація
74701, Херсонська обл., смт.Нижні Сірогози, вул.Садова, 7, тел.: 05540-2-11-81, факс: 8-05540-2-14-59
Нижні Сірогози
Початок центральної вулиці
Пам'ятник "Скорботна мати''
Меморіал на честь воїнів, які захищали та визволяли район у роки Другої Світової війни
Вулиці районного центру
Школа в районному центрі
Нижньосірогозька ЗОШ I-III ступенів
Аграрні масиви району
Косовиця зернових
Збирання пшениці - основної зернової культури району
Нижньосірогозький район
Краса весняного квітування в степу
Святкування ювілею
Відзначення 200-річчя від заснування Нижніх Сірогоз
Вулиці селища
Біле вбрання дерев навесні
Водойми в центрі селища
Курган ''Козел''
Скіфська могила в степах біля села Новоолександрівка Нижньосірогозького району
Сільськогосподарські угіддя района
Соняшник - основна олійна культура в Нижньосірогозькому районі

Центр надання адміністративних послуг

при Нижньосірогозькій  районній державній адміністрації

 

Місце знаходження: 74701, Херсонська область, Нижньосірогозький район,

смт. Нижні Сірогози, вул. Садова, 10, каб № 5, № 6 

Контактна особа:

Керівник центру, адміністратор – Ціомашко Валерій Володимирович, ,телефон (05540) 2-18-98,

електронна адреса:  41024824Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.,

веб-сайт http://n-sirog.gov.ua

Адміністратор – Лушнікова Інна Іванівна

Сертифікат Ціомашко Сертифікат Лушніковой.

 

 

Відповідно до Закону України «Про надання адміністративних послуг» розпорядженням голови районної державної адміністрації від 01 серпня 2014 року   № 238 утворено Центр  надання адміністративних послуг для забезпечення якісного  надання адміністративних послуг, який очолює завідувач сектора з питань надання адміністративних послуг Нижньосірогозької районної державної адміністрації.

Розпорядженням голови  районної державної адміністрації від 11 листопада 2014 року № 344 затверджено перелік адміністративних послуг,які  надаються  адміністраторами та висвітлені на офіційному сайті органів влади.

Метою центру надання адміністративних послуг – є створення сприятливих умов для розвитку підприємництва в районі, подолання адміністративних бар’єрів  та скорочення строків отримання відповідних документів  виключно через  адміністратора  центру за принципом «єдиного вікна».

Впродовж 2017 року Сектор з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації (далі-Сектор) працював над організацією надання адміністративних та дозвільних послуг, вдосконаленням своєї роботи відповідно до вимог чинного законодавства.      На  сьогоднішній день   Сектор укомплектовано двома адміністраторами.

У роботі Сектора приймають участь місцеві та обласні суб’єкти надання адміністративних послуг: реєстратори відділу економіки і регіонального розвитку районної державної адміністрації,територіальні органи  Держпродспоживслужби, Держгеокадастру, управління ДСНС, управління міграційної служби,  Департамент екології та природних ресурсів облдержадміністрації, обласне управління Держгірпромнагляду, інспекція державного архітектурно – будівельного контролю.

Адміністраторами Сектора освоєна робота та отримано паролі доступу в  програмі державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

З метою  підвищення  кваліфікації та якісного обслуговування  заявників  працівники Сектора  протягом поточного року  брали участь  у семінарах, тренінгах за участю Херсонського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій та взяли участь у тренінгу за Програмою USAID ЛЕВ.

В приміщенні Сектора суб’єкти звернення можуть отримати необхідну інформацію, скориставшись інформаційними стендами або безпосередньо від адміністраторів. Також постійно  працюємо над оновленням інформації на офіційному сайті райдержадміністрації у рубриці «Адміністративні послуги», де суб’єкти звернення знайдуть інформаційні картки на всі адміністративні послуги, які  надаються через Сектор, а також можуть скачати  бланки заяв, знайдуть зразки їх заповнення.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» в Секторі заплановано надання 63 послуг, реально адміністраторами  освоєно  надання тридцяти двох послуг. Інші види послуг не надаються в зв’язку з відсутністю потреби, або не надаються на рівні району.

            По результатам роботи Сектора за 2017 рік  зареєстровано звернень -  5294, в тому числі:

- Держгеокадастру – 2890; - реєстрація речових прав на нерухоме майно  - 2148; - міграційної служби – 246; - інших – 10.

- кількість наданих результатів – 4985, в тому числі:

- Держгеокадастру – 2742; - реєстрація речових прав на нерухоме майно  - 1993; - міграційної служби – 240; - інших – 10.

- кількість відмов у видачі документів  – 46;

- кількість наданих консультацій  - 5304.

Порушень термінів надання адміністративних послуг не виявлено, послуги надаються вчасно та якісно.

Кошти за надання послуг з реєстрації прав на нерухоме майно, яке здійснено Сектором, поповнили районний бюджет на 154,5 тис. грн.

Сектор повністю забезпечений необхідним матеріально-технічним обладнанням: офісні меблі, 3 комп’ютера, 3 багатофункціональних пристрої (принтера), виділено окрему телефону лінію для організації зв’язку, придбано. На матеріально технічне забезпечення роботи Сектора в  2016 році витрачено 8550 (2016-6800) гривень (придбання  паперу, канцелярського приладдя, заправка принтерів).

На виконання вимог Закону України від 14 липня 2016 року №1474 -УІІІ, відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р  «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» адміністративні послуги щодо видачі паспортів громадянина України у формі картки, паспорта громадянина України для виїзду за кордон повинні надаватися через центри надання адміністративних послуг. На розгляд сесії районної ради надано клопотання  щодо виділення коштів на підключення до Єдиного державного демографічного реєстру та закупівлі необхідного обладнання. Дане питання рішенням постійної комісії районної ради з питань планування, бюджету і фінансів не погоджено та не винесено на розгляд сесії.